ALIF BA TA

ALIF BA TA

10 December 2010

10 DISEMBER~ syukurku padaMu YA ALLAH

Salam alaika semua~ sungguh berdebar2 rasa hati melihat kalender di dinding berangka 1 dan 0 ...sebab ape? sebab hari ni keputusan final year untuk sem 1 keluar...huhu...alhamdulillah kali ni sistem UITM tidak lah seburuk yang disangka telah ada pembaharuan berkenaan pengharntaran result. kali ini para pelajar tak perlu lagi tunggu lama2 try nak masuk student portal tapi pihak uitm mengadakan satu inisiatif dengan menghantar(sent) result para pelajar ke alamat email masing2. terima kasih Uitm. Dan alhamdulillah syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan limpah kasih sayang Nya dapat juga aku bergelar DEAN LIST. dengan pointer yang aku sendiri terkejut 3.91...WALAUPON ada yang lebih tinggi daripada itu namun aku tetap bersyukur kepadaNya...ALHAMDULILLAH ya Allah...semoga kecemerlangan ini dapat aku teruskan di semester2 yang bakal aku lalui ini...AMINN...aku juga nak mengucapkan terima kasih banyak2 buat semua kawan2 yang secara langsung mahupun tidak mengajar aku akaun dengan jayanya....tanpa anda siapalah aku kini~terima kasih!

No comments: